Door km247
Hallo,

Inmiddels twee dagen in het bezit van een HC2 en een xx aantal modules. Op het moment ben ik bezig met het instellen van de modules en alles op de juiste plek te zetten.

Wat opvalt is dat er bij verschillende modules het volgende is aangegeven:

Master
Niet toegewezen
22

Slave
Niet toegewezen
22.0

Niet toegewezen
22.0.1

Hal

Buitenverlichting

Hal en buitenverlichting worden in HC2 nu aangegeven met schakelaar iconen, welke ik ook kan bedienen. De andere twee, in het zelfde rijtje slave, worden bieden aangeduid met een filmklapper.

Heeft iemand een idee of ik daarmee nog sturingen mee kan maken?
(In dit bovenstaand geval betreft het een Fibaro Dubbele Inbouwschakelaar-2 2x1,5)

Gr KM247
Door QPatrick
Hi,

Je kunt daar zeker nog wat mee. Ik doe het even uit mijn hoofd maar een van deze staat omschreven als ‘afstandsbediening’ en kun je aan S1 en S2 met 1x, 2x, 3x drukken en vasthouden (impulsschakelaar werkt dan het beste) scenes of andere apparaten bedienen. Overigens werkt dit het beste bij een Fibaro dimmer. Bijvoorbeeld bij mij is 2x klikken alle lichten uit beneden, voor als ik ga slapen.

Wel vreemd dat er bij jou een scene icoon staat. Bij mij is het icoon een afstandsbediening. Mogelijk moet je even updaten.

Grts,
Patrick
Door km247
QPatrick schreef:Hi,

Je kunt daar zeker nog wat mee.
Wel vreemd dat er bij jou een scene icoon staat. Bij mij is het icoon een afstandsbediening. Mogelijk moet je even updaten.

Grts,
Patrick

Bedankt voor je reactie. ik ga er even mee stoeien. HC2 draait op dit moment versie 4.180.

Gr.

Beste forum leden, Ik overweeg om een HC2 aan te[…]

Hallo Kevin, Wanneer maakt de transformator dit g[…]

Hallo Bossieutrecht, Ik had even geen tijd, maar […]

Hey, Iemand ervaring met het uitlezen van gegevens[…]

Op zoek naar een Fibaro Shop?