Nieuw? Lees dit dan eerst!!
Door SDeath
We willen graag iedereen helpen, en om dit op een zo prettig, vlot en secuur mogelijke manier te doen hebben we ook jouw hulp nodig. Het belangrijkste is dat je onze forumregels kent en respecteerd, als je ze nog niet hebt gelezen vind je ze hier. Als je hulp van ons verwacht moeten wij minimaal de onderstaande informatie hebben om jouw te kunnen helpen.

Geef minimaal deze informatie of zet deze informatie in de ONDERSCHRIFT bij jouw profiel instellingen net zoals bij mijn onderschrift:

1. Welke versie Home Center heb je? Bijvoorbeeld: Home Center 2 of Home Center Lite
  2. Wat is de Firmware versie van jouw Home Center. Bijvoorbeeld: 4.058
  3. Welke Module(s) u gebruikt, inclusief informatie zoals: Fabrikant, Hardware versie en eventueel de Firmware versie.
  4. Indien de vraag betrekking heeft tot de Mobiele APP van Fibaro: Welke versie? iOS of Android inclusief versienummer.
  5. Geef LUA codes mee indien relevant en zet deze binnen code tags, selecteer de LUA code en klik op de knop Code weergave hierboven. Een code ziet er dan zo uit:
    Code: Selecteer alles1 - [ [
    2 % % properties
    3 % % globals
    4 -- ] ]
    5
    6 fibaro:debug ( ' Hallo Fibaroforum.nl! ' )
  6. Geef in duidelijke stappen weer wat er precies gebeurd of wat er niet gebeurd, en geef aan wat je wil dat er wel gebeurd.

Des te meer relevante informatie wij krijgen van jou, des te beter en sneller we je kunnen helpen.

Wij zijn allemaal vrijwilligers dus geef ons ook de tijd om te reageren, doorgaans reageren wij binnen 48 uur.

Ik ben helemaal nieuw op het gebied van Domotica, […]

Bypass is toch alleen bedoeld voor belastingen <[…]

Graag jullie advies: Ik heb meerdere fibaro v2 di[…]

Op zoek naar een Fibaro Shop?